Jak požádat o přijetí
Naše dveře jsou otevřeny…
Představu o tom, jak to v Domově Magnolie chodí, si můžete udělat osobně při individuální návštěvě a hodně vám napoví i virtuální prohlídka umístěná na našich webových stránkách. Ale oslovit nás můžete i telefonicky, nebo e-mailem. Záleží na vás, jaká forma kontaktu vám vyhovuje nejvíc.
Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
Možnosti podání žádosti
Pokud chcete podat žádost o umístění k nám do domova, máte několik možností, jak na to:
- Na našich webových stránkách jsou veškeré formuláře, žádost si zde můžete bez problémů stáhnout a vyplněné zaslat buď:
- poštou na adresu:
- Domov Magnolie, p.o., sociální pracovnice, Sirotčí 56, 703 00 Ostrava-Vítkovice,
- nebo e-mailem na adresu:
- socialni.pracovnice@dmagnolie.cz
- nebo přinést osobně sociální pracovnici.
- poštou na adresu:
- Nebo si ji můžete vyzvednout na vrátnici domova a vyplněnou podat na stejném místě.
- Vše můžete vyřešit také při setkání s naší sociální pracovnicí.
Přílohy k žádosti
K žádosti je potřeba doložit vyjádření lékařů (není třeba, aby bylo na našich tiskopisech):
- Vyjádření praktického lékaře může nahradit vyjádření ošetřujícího lékaře.
- V případě, že klient navštěvuje odborného lékaře, například psychiatra nebo neurologa, prosíme také o přiložení těchto lékařských zpráv.
Uzavření smlouvy
- Mustr smlouvy je vypracován odborníky na právo, smlouva je dále pak individuálně upravena.
- Vedoucí sociálního úseku zpracovává a projednává smlouvu se zájemcem o službu tak, aby smlouvě bylo porozuměno.
- V případě, že má zájemce o službu opatrovníka, je smlouva projednávána a podepisována s ním.
- Pokud zájemce o službu je neschopen podpisu, a nemá opatrovníka nebo zákonného zástupce, je zastoupen Úřadem Městského obvodu Ostrava – Vítkovice, Odborem sociálních věcí.
- Smlouva je sjednávána na dobu určitou pouze v případě, že ji podepisuje opatrovník, a to na dobu 3 let.
Způsob podávání a vyřizování stížností
- Podnět, připomínka, stížnost, ale i pochvala na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby je důležitým zdrojem informací pro zvyšování kvality služby a její rozvoj.
- Podnět, připomínku, stížnost nebo pochvalu může podat kdokoliv.
- Způsob podání – ústně nebo písemně (mailem, dopisem, lístkem do schránek umístěných v Domově).
- Zodpovědnost za evidenci a vyřizování má manažerka kvality, která postupuje dle SQSS a vždy informuje ředitelku Domova.
- Podavatel má právo nesouhlasit s vyřešením stížnosti a může se tak obrátit na zřizovatele a další nadřízené orgány.
Formuláře ke stažení
Vzor Smlouvy o poskytování sociální služby